Dom maste racka lange!!

Nu ar jag hemma en svang mellan lektionerna, jag har en hejdundrande haltimma sa det ar onodigt att sitta och hacka i skolan tycker jag!Efter religionen gickjag och DoughD och inhandlade lite soup och vi beklagade oss over att vi aldrig blir sjuka som alla andra i var omgivning blir. Under den tiden jag vart tsm med Niklas dvs. 1ar och 3mandader idag faktist, sa har jag aldrig vart sjuk. Inte ens haft feber en dag, suck! Jag kopte lite chillinotter, extra starka som jag nu sitter och tuggar pa.

Jag hann aldrig kolla pa National treasure igar eftersom min man ringde och storde sa den ar pa tvn nu. Jag funderar bara over ifall jag ska byta till top model eftersom jag hetsater nar det blir spannande...Jag vill ju att de ska racka sa lange som mojligt! Sa jag testar nog ifall det funkar med top model idag, det ar inte alltid min data vill ladda nagot darifran, grr!

Sen nar min kara mor kommer hem ska vi fa hela 3nya tesorter, jag ska sjalvklart komma med en recension, spannande! iiiwh
DoughT

Kommentarer
Postat av: FILIPPA

sv: HAHA eller hur, chooklad skulle det vart liksom

2009-01-26 @ 12:50:11
URL: http://www.filippalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0