Det kommer bli en lang cykeltur..

Vi slutade skolan for inte alls lange sedan och jag ar redan hemma. Otroligt var snabbt bussarna gar nufor tiden kan ni tro, men sa ar det icke! Rally Emma har vart i farten och det ar hejdundrande skoj att folja med pa turerna! Vi lyckas alltid hamna lite fel och vilken vag man ska ta ar svart att klura ut och idag skulle vi testa en ny parkering men vi hittade inte dit och en annan var full. Sa det fick bli hederliga heden idag igen. Allt detta velande gjorde att vi blev 10minuter forsende, men det var nog lugnt eftersom Anna sa till lararen att jag och Emma hade handledartid, haha!

Nar jag mumsat i mig min macka ska jag ta mig en cykeltur till apoteket for att hamta ut nya piller eftersom jag har glomt det men jag orkar inte ata de, de suger! Nar perioden kommer avlider jag nastan och kan inte rora mig, inte kul alls! Sa jag ska nog ta o byta snart.. Sen ska jag ocksa ta mig en svang till bibblan och till mataffaren eftersom mamma tydligen hade glomt att kopa majskol som vi skulle ha till middag idag, jag vagrar allt annat!
DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0