Chinese movie

Guten Morgen ! Kom precis hem från första lektionen, tänkte jag skulle hinna med att göra läxan innan dagens filosofilektion, vilket är halft avklarat by now.

Idag ska Wei Do Li Ja och Fei Dier gå på en kinisisk film med kinesiskan. Ska bli intressant att se för tydligen hade de textat på både engelska och med tecken, typ ovanför varandra. Måste ju bara se till att vi hinner köpa nått snacks innan filmen oxå, annars klarar man ju sig ej !

Sov förövrigt som en stock första natten i lägenheten. Vaknade upp och försökte känna efter så mkt jag kunde om jag inte faktiskt hade liiite ont i halsen och var tvungen att stanna hemma. Men icke ! inte idag heller alltså. Så det vara bara att dra sig ner för backen till lektionen som började omänskligt tidigt när man är van vid sovmornar !

Ikväll kommer bejb hit oxå för första gången, ska gå och möta honom vid hållplatsen för annars hittar han ju ej. Då kanske vi ser råttan igen om vi har tur. Jag försöker undvika det så mkt det går genom att ta en annan väg till skolan, det funkar ju det med, för en råtta i bright daylight är iunget jag vill se!

DOUGH D.


Dough's på upptåg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0