Bloggar värda att läsa

Jaa, självklart kommer jag också med mina favvobloggar! Jag har nog haft runt 100bloggar jag följt men sedan tröttnat på, men dessa är de jag följer nu for tillfället. En del läser jag oftare än andra men jag kan ända säga att jag är väl insatt i dom allihopa, hehe! Jag får väl också ta att skriva upp dom i den ordning som de brukar poppa upp..

Filippalund.se, en grymt söt tjej som alltid har humöret i topp och som också är bästa vän med min gamla bästis, hittade hennes blogg efter att hon hade vart med på stinalees bloggfest
Kenza.se, jaa jag följer ocksa "kinzas" blogg!
Stinalee.se, bloggen brukar jag för det mesta följa, men ibland är den lite väl tråkig eftersom jag ogillar hundar, men den har blivit mycket intressantare sedan hon flyttade till kära Göteborg
Juliasbullar.blogg.se, barndomskompis till DoughD som vi reste ihop med till Sunny Beach sommaren 07
Dollyblond.se, en riktig bloggdrog måste jag säga!!
Blondinbella.se, inga kommentarer
AnnaCornelia.se, en riktigt bra blogg, mycket spännande att följa hennes kamp till ett friskt liv..
Kissies.se, HAHA! Nu skäms jag, men jag följer denna dagligen
Stilmedsara.blogg.se
, väldigt inspererande blogg som har riktat in sig på dagens outfit, skön stil helt enkelt!
Gynning, en blogg jag nydligen började följa eftersom jag har förälskat mig i hennes bok

och lite mer bloggar...
Amanda Berg,Natacha Peyre, nelson, Emsedge, Jonnaa, Lauren Conrad, UltimateNicole
(inlägget ville aldrig publiceras igår, länkar ville inte heller funka, men jag hoppas ni hittar iaf)


DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0