Bästa Tv-serierna just nu !

Här kommer en lista på mina favvo-serier just nu, i rangordning, bästa först ! Förövrigt kollar jag inte på nån av dom på tv, utan laddar ner...

1. The Hills



2. The City



3. Gossip Girl


4. Lipstick Jungle



5. One Tree Hill



6. Priveliged



7. Dirty Sexy Money




8. Private Practice




9. 90210

10. Gray's Anatomy

11. Prison Break


Sen har vi en liten bubblare som har uppehåll just nu, men annars skulle ligga i top fem;

Entourage




Jag förnekar ej att jag är en tv nörd !

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: Alva

Sv: Jasså, tycker du de? Vad kul :D hehe, okej.. :)

2009-01-11 @ 15:41:26
URL: http://alviewie.blogg.se/
Postat av: Gossip G

Jag är också en ritkig tv-nörd ;)



Svar: Jag vet faktiskt inte om de kommer bo ihop ifall Lauren flyttar, men kan tänka mig att det vore tråkigt att bo själv! Med tanke på att hon har bott med en/flera kompis/ar ända sedan The Hills börjat.

2009-01-11 @ 16:02:49
URL: http://gossipg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0