Baksidan med mitt jobb...

Haha ibland tycker jag att jagsjälv är allt för rolig, med tanke på överskriften och det jag snart ska berätta....

Kom precis hem från "jobbet" efter en låååång dag, har bara vart hemma ca 20 min för lunch på hela dagen, åkte hemifrån vid åtta, kom hem nu.. Jag har ett slitit liv ibland.. NOT för jag har bara gjort skojjiga grejer nästan, förutom skolan.. Intervjun gick kanonbra, de var hur snälla som hellst och jag känner verkligen peppheten för att i framtiden bli översättare !

Jobbet då, det är klockrent tycker jag på alla sätt, föräldrarna är aschill, lånar ut bilen å föder mig med massa godis å annat skit. Charlie, flickan som jag passar är för de mesta assöt med sina små kommentarer och frågar förövrigt ALLTID om Jonathan kommer idag..Han var nämligen med mig en gång å som jag föll hon direkt för honom ^^
En annan positiv sak är att hon oftast somnar ca en timme efter jag kommit, lägger sig frivilligt å somnar lätt, så att jag kan spendera de resisterande timmarna där framför tv:n, datorn eller vad som behagar - och samtidigt tjäna pengar på de. De kan ju ej bli bättre...
Men kanske ska komma fram till punkten med detta inlägg, nämligen den söta lilla baksidan ;P Ibland, ej ofta men ibland, drabbar det sig så olyckligt att Charlie gör nummer tvåan, alltid i blöja oxå eftersom hon föredrar de så.. Då står jag där sen, äcklad till tusen och försöker att inte andas in när jag drar av dendär blöjan å allt har kletat fast sig på den där lilla rompan.. Bara att börja torka å låtsas som om de e chokladpudding eller nått.. Men, kvälningarna kommer alltid ändå.. Det är baksidan med mitt jobb !

DOUGH D.


Charlie å jag i somras i slottskogen ^^ hon var lite rädd


Bambas chokladpudding....

Kommentarer
Postat av: Victuria

HAHA,dar var du allt lite rolig du! palla bilden pa puddingen da..

2009-01-15 @ 21:55:54
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: fredrika

haha jag sa ju de ^^ nöjd

2009-01-15 @ 22:41:26
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: JennyM

Svar: tack så jätte mycket! =) och mjaa, alltså vi tävlade upp till msv jag och den hästen. Hann inte längre än så innan både han och jag skadade oss.

2009-01-15 @ 22:53:07
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/
Postat av: Lina

hahaahah gud jag vet vad du menar. skillnaden är bara att jag byter på 70 åringar...

2009-01-16 @ 15:57:51
URL: http://rosaochfluffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0