¤AVSVÄRNINGSAVTAL ¤

Detta måste vara bland det stördaste Dough och jag har gjort.. Det var i slutet på vårterminen i ettan. Vi skrev på ett avtal, blandannat för att inte äta vissa saker, ungefär som godisuppehåll, men oxå för att vi under den perioden båda var nykära, jag i min kära pojkvvän och Dough i en av hans kompisar. Vi kännde att vi hade problem med att hålla våra små söta munnar från att avslöja massa saker som vi egentligen ej borde för varandra, som var privat egentligen. Här kommer hela avtalets innehåll, från punkt å pricka ;

"AVSVÄRNINGSAVTAL
28/5 - 14/6 2007

HÄRMED AVSÄGER JAG MIG FRÅN FÖLJANDE:

1. GODIS
2. PUBLIKATION AV PRIVATLIVET*
3. FÖLJANDE ORALA NJUTNINGAR: CHIPS OCH LIKNANDE (OLW- SAMT ESTRELLA- OCH ELDORADOSNACKS), GLASS, LÄSKEDRYCKER, BAKVERK, FIKABRÖD, TÅRTOR OCH KAKOR, STORA MENYER PÅ MCDONALDS** ÖVERDRIVEN KONSUMTION AV GRÄDDE OCH SYLT VID T.EX. PANNKAKS-INTAG.

OM NÅGON AV OVANSTÅENDE AVSVÄRNINGSPUNKTER BRYTS SKALL DEN PERSONEN VID ETT TILLFALLE, DEN 14/6 2007, PLATS 4GOTT, ANSVARA FÖR MADPARTNENS KOSTNADER VID INKÖP AV CELEBRATION-CANDY. OAVSÄTT KOSTNADEN.

*förljande är undantag för regeln: Fish-sex, storlek, påkommen av icke godkännd medmänniska (såsom förälder eller dylikt), muntligt uttryckta känslor eller tankar.
**alternativa tillval till stor meny: minimorötter, sidesalad, fruktpåse, juice eller morötter som törstsläckare.

PÅ FÖLJANDE SIDA BINDER SIG AVSVÄRARNA SIG, MEH HJÄLP AV SIN SIGNATUR PÅ DETTA ARK, TILLA ALLA OVANSTÅENDE PUNKTER TILL FULLO.

VITTNENA, MED SIN SIGNATUR, HAR DÄRMED SOM SIN SKYLLDIGHET, OCH RÄTTIGHET, ATT OM SÅ VORE ATT NÅGON AV PUNKTERNA BRYTS, GÖRA ETT OBJEKTIVT UTLÅTANDE TILL DEN ANDRE PARTEN."

sen kom bara signaturerna från bilden :P







Sista sidan, med signaturer från oss och vittnena...



Dough utanför 4Gott, dagen då avtalet uppehörde. Det var efter skolavslutningen närmare bestämt.
Om jag ej minns fel så var det Dough som fick betala eftersom hon hade druckit läsk nån gång :P

DOUGH D.
------------------------------------------------------------------------------------------
Updat.
jag måste få uttala mig om den punkten att det skulle vart jag som fick betala allt...!? Knappast!
Jag skulle aldrig se så nöjd ut ifall jag skulle få betala för någon annans godis.. Sen måste jag tillägga att jag
inte såg så jävla glad ut någon timme senare efter att jag fick i mig en sallad från ICA som matförgiftade mig.
Jag låg över doughD's toalett o langade spyor med jämna mellanrum. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0