Äntligen hemma !

... I mitt nya hem vill säga. Fick en fin invigning på det hela. det var nämligen så att den råttan som alla i familjen har talat om och tydligen sett massa gånger viswade sig för mig oxå ikväll ! vill tacka för det varma välkommnandet, de flesta vet ju hur mkt jag äälskar råttor. Så söta är de ! NOOT ! finns kanske en anledninga att de tecknas som TAND + GUL på tackanspråk, äckliga jävlar !


FAN FAN FAN nu hände nått med min dator, hela skärmen är roterad typ 90 grader !! hur fan ficar man detta?! nej jag bryr mig ej för nu ska jag böra packa upp å fixa ! så de så.


DOUGH D.



UPPDAT. Bra som hag är fixade jag såklart skärmen.. genom att trycka på massa knappar samtidigt.. inget jag kan tippsa om för det kan gå lika mycket åt helvete som det kan gå bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0