Äntligen färdig !!

Pjuh, efter en håård dag med massa slit är jag äntligen klar ! Alla mina saker ligger i kartonger eller är ihoptejpade med varandra, har ingenting kvar på väggarna, lådor är tejpade fast på sina byråer och min rygg är helt sjutkörd. Nu ska jag unna mig själv lite njutning i form av det godiet jag köpte efter teckenspråket och det nya the City avsnittet, inget Gossip Girl eller One Tree Hill idag tydligen. Kanske tur de för jag kommer nog däcka vilken sekund som hellst ^^

Gonatt för sista gången från vår kära lägenhet, mycket bra minnen härifrån - de flesta med bejb men oxå några med Dough och andra peeps. Ska nog fälla en vemodig tår innan jag somnar inatt.

DOUGH D.


Farvär kära rum, du har vart mig trogen i mer än två år och vi har fått många fina stunder tillsammans...

Kommentarer
Postat av: Lesliee

haha preis så ser mitt rum ut just nu. Allt ligger i flyttlådor :P så hur trivs du i den nya lyan? KRAM

2009-01-30 @ 01:16:49
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0