8.00 korkortsteori

Jag har verkligen lyst med min franvaro (eller som var laoshi sager "varo") idag. Behover jag ens saga varfor? Tror inte det... Jag kanner verkligen inte sug alls for detta nu nar det tar 10min for att komma in pa blogg.se, 10min for att klicka in sig pa nytt inlagg, jag kan inte skriva å, ä eller ö ifall jag inte har lust att klippa och klistra in i varannat ord och alla bilder vagrar att visa sig..

Daremot ar jag helpepp infor imorgon! Min livs levande vackarklocka vacker mig 7.30 for att jag ska kunna sitta och medverka pa korkortsteorin kl 8.00 pa skolan. Jag har alltsa valt det som en kurs och far darmed hela 50p! Det kan val inte sa sa illa kan man tro, men jag har hort att det iaf ar lite knepigt..Pa kvallen blir det som sagt middag at Sofia + utgang pa det, eftersom DoughD ocksa ska ut kommer vi forhoppningsvis ses i minglet.

Sen maste jag fraga kare DoughD varfor inte vara veckans tecken har kommit upp!? Det ar namnligen sa att vi filmade in lite snuttar med tecken forut, det var galet, det var vacket! haha
DoughT

Kommentarer
Postat av: Nea.

Hej, inte för att störa denna underbara kväll. Men skulle inte du kunna gå in på min bästaste bäste väns blogg och bara kolla runt och kommentera en lite skvätt kanske? Hon är lite deppig. :/



http://diiite.blogg.se/



Nea FTW!<3

2009-01-22 @ 23:47:41
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0