Städsöndag

Idag är det söndag vilket betyder städning av gamla lägenheten... Fast jag bytte mot att tvätta och laga mat här hemma.. Så det är vad jag ska syssla med idag. Plus städa mitt rum och packa upp kläderna i klädkammaren. Det blir inte roligare än så idag är jag rädd..
Såg nyss på vädret dock och det skulle ej snöa imorn ! :D vilket betyder att jag KAN åka till pappa och hämta mitt PS3 !  På onsdag när jag kommer hem ska jag och my love ha spel-marathon och spela all night long ! Iwwwh !

DOUGH D.

PS. Visst är godis hundra gånger godare dagen efter? Igårkväll var jag inte alls sugen, åt typ fem godisar bara för att.. Men nu på morgonen stog ju godisskålen fortfarande här, full och lockande. Då äter jag som mest ! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0