Smoothies

Vi kör 2 på en gång eftersom man alldrig vet när internet komer funka igen, haha!

igår

Jag är galet nöööööööööööjd! När datan funkar alltså..då kan jag kan kolla bloggar, ladda upp bilder och kolla lite mer bloggar. Allt detta ska jag hinna med på några ynka sekunder. GRR.
Nu är det andra avenyn och majskolv som gäller. Programmet har ju spårat ut totalt så jag följer inte det, likadant gjorde min favvoserie Rederiet när jag var mindre. I slutet var det riktigt smärtsamt att se det gå under. Människor började återuppstå och mystiska saker började hända, det passa inte in riktigt helt enkelt. Det är vad jag minns iaf :p Sen älskade jag UNO & POKER!! Jag ska lätt börja gå runt med en hidden camera på båten närjag följer med, så kanske jag klipper ihop mitt lilla egna program Rederiet.

DoughT

idag

Jag kom nyss hem från en runda på Frölundatorg med mamma. Jag hittade ett par nya vita tygskor på H&M så nu kan jag byta ut mina gamla gula tuppen skor som trots en massa klor vägrar att bli vita. GRR! Jag fick också hem ett Läppstift från Isadora, sparkling champagne som gör läpparna aningen ljuuusare. Jag är nöjd! Sen var vi inne på Media Mark och kollade ifall de hade fått in den rosa blendern, men den skulle komma om 2veckor så vi bokade den istället.. Mamma däremot köpte sig en egen så det blir smoothies hela kvällen antagligen, haha! Dock har vi inget recept och mamma säger att man ska blanda i fil!? Jag har alltid haft glass i mina som jag har smakat, så vi köpte hem oss lite glass och bär. Någon som har något bra recept?

DoughT


Kommentarer
Postat av: Becka

testa vaniljyougurt det är jätte gott, och jordgubbar, banan, kiwie uhm ja nästan de man känner för, men inget socker i. Men vaniljyougureten gör den mycket goare, pappa gjorde alltid det till mig =P. /becka

2009-02-16 @ 19:19:32
URL: http://gozerebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0