Len som en bebisrumpa

Å va gött de e ! (när ni läste detta gjorde ni det antagligen inte rätt, det måste vara på GROV göteborska och så ska man lixom hacka lite för varje ord... så lät de alla fall i mitt huvud.)

Tog nyss ett långt efterlägtat bad för första gången i nya lägenheten. Det var behövligt efter de antal dagar jag duschade sist.. Hade massa skumm och mys och passade på att kolla på senaste avsnittet av The City samtidigt. Kan det bli bättre?.. Ja, kanske om det inte hade börjat krypa i kroppen på mig efter ca 5-10 minuter för att vattnet var så varmt att jag nästan började svettas istället. Men nu är jag allafall som ny igen, luktar exotiskt och är len som en bebisrumpa ! När jag klev ur badet såg jag dock att mina revben syntes ganska mkt, från alla håll och kanter... Så idag blir det till att äta igen, ska försöka alla fall. Har ganska mkt att stå i idag, men ska ej lova nått i förväg för då blir väl allt bara som igår..

På dagens schema står alla fall:
ÄTA !
Plugga massa massa matte till extraprovet som blev imorn
Börja städa undan på rummet
Önska att GH kommer idag så mkt att det faktiskt gör det, så att jag sedan kan sätta på alla skojiga klistermärken...
Kolla på Privileged och 90210

Nej nu får jag väl ta och börja, för OM det blir som igår har jag ej lång tid kvar tills jag börjar må illa igen.. Om inte så är de ju bara gött att ha allting gjort !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0