Impulser

Jag en väldigt impulsiv människa. Om jag får en idé vill jag uträtta den på momangen, allt ska hända snabbt. Som idag när jag öppnade paketet från CDON med mina nya tv-spel. Peppheten bara bubblade i mig och jag ringde bejb och fråga om han ville ta en roadtrip till oslo och hämta konsollen så vi kunde spela på direkten. Jag kollade upp hyrbil och fixade med allt. Sen slog verkligheten mig, bejb tvekade lite eftersom jag ändå ska åka dit i början av nästa vecka förhoppningsvis.. Plus att det var massa annat krångel. Så det blev tyvärr ingen roadtrip och nu sitter jag här, mer besviken än någonsin. Så jag tar mitt pick och pack ner till solariet, sen åker jag till kungeelf för lite mys ikväll. Så det så !

DOUGH D.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fin header!

2009-02-06 @ 14:31:26
URL: http://snoppattack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0