Godmorgon !

Idag är jag uppe med tuppen för att jag ska hinna lämna tillbaka bilen innan tre... Ska oxå hämta upp my love i Kungälv som ligger på vägen hem, sen ska vi äntligen ha vårt lilla spel-marathon. Nu längtar jag efter GH 3 oxå som jag lämnade hemma.. Har nämligen gjort slut på karriären på fyran, så får lira bas där, vilket inte är lika kul..

Måste bara berätta om en grej som jag garvade åt hela dagen igår. Ni tycker säkert att det är jättetråkigt, jag har ju fått höra att jag har lame humor..
Alla fall så var det när vi var ute och åkte, jag visste inte vart vi skulle i alla rondeller så pappa sa "Kör mot 'Strömmen'". Haha det var alltså ett ställe som hette Strömmen, en by typ :P Så sa han tiden, åk mot strömmen.. Jag garvade lika mycket varje gång.. Men som sagt - lame humor...

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0