Bergochdalbana

Ja, detta inlägget kommer handla om två saker som har med bergochdalbanor att göra, nämligen hur jag mår och Liseberg. Där fick jag verkligen till det tycker jag, bra för att vara sjuk !

Som sagt, det har gått mycket upp och ner idag, vaknade på toppen för att sakta sjunka ner till botten igen på dan. Det varade ungefär till.. ja nu typ då illamåendet äntligen uppehört för tillfället. Hoppas det håller i sig. Har ju faktiskt fått behålla allt jag ätit idag, det vill säga en macka, en mugg fil och ett päron ! Bra där.. !

Mor min har däremot tvingat mig att avboka intervjun imorn på lisse.. kanske är bra det om det blir lika dant som idag och skenet bedrar då med. Då kanske jag hinner förbereda mig lite bättre inför nästa gång alla fall.

Helvete vad det går tråkiga saker på tv nu oxå ! Gaah ge mig underhållning ! Å va fan kom inte The City idag för?!  Så kan man ju ej göra, speciellt när jag är så uttråkad som nu !

Gonatt peeps !

DOUGH D.


Ge mig glamorösa NY bitches nu nu nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0