@ Båten

Under helgen har jag följt med på Tysklandfärjan igen. Min pojke skulle vara borta i 10dagar denna gång och ville ha med mig en resa, MEN MELODIFESTIVALEN tänkte jag då!?!? Deras satellit hade pajat nån dag innan så man kunde varken titta på tv eller ringa, men jag offrade mig iaf. Men när jag kom dit visade det sig att de hade åkt upp till rymden för att laga satelliten..ehm, inte riktigt kanske, men de hade iaf lyckats fixa problemet, haha! Så det bev en påse chips och wasser till melodifestivalen och jag måste säga att det går åt skogen detdär programmet....Hur är det möjligt att Af Ugglas kommer på någon annan plats än SIST? ofattbart! Jag skämdes.

Mina favoriter gick iaf vidare, Emilia och Alcazar men sen gick inte Marie vidare vilket jag tyckte var konstigt...
Vilka/vilken hejade ni på?

För det mesta har jag suttit på mitt feta arsle i kaptenens stol uppe på bryggan medans min man har fått styra båt, vi kollade på lite filmsnuttar, käkade räkmacka och lyssnade på mammas nya pojkvän..
Väl i Kiel var det karneval där flickor hade gröna paljettkläder och hattar med fjädrar, vi åt Tapas på en resturang och letade skor och Ed Hardy tröja. ÅHÅÅÅÅÅ vad jag ångrar mig att jag inte köpte den!


Ser det inte ut som om jag är trollkaren på kanal 5 när jag svävar utanför båten? haha


Här kan man pilla lite och backa, det var lockande men jag höll fingrarna i styr..


Plock från pilgrim
DoughT

Kommentarer
Postat av: fredrika

mammas nya pojkvän? harry då? :S

2009-02-08 @ 15:09:43
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: Becka

hej. tack =), jodå tatueringen gjorde ont med jag bet ihop som en kvinna ska göra, haha.. det tog 4 timmat att göra. men mer ska det bli =)

ha det fint vicki, bor du kvar på samma gård och lägenhet? kram

2009-02-08 @ 20:13:03
URL: http://gozerebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0