A trip down memory-lane

Julia skickade precis lite bilder till mig från i nian och söt som jag var då tänkte jag bjuda på dem här. Likheten mellan mig och Ted Gärdestad är skrämmande slående ! :S

Fråga mig inte vad jag gör... Detta var tydligen i slutet av nian när alla skulle åka ut nån stans och tälta typ.. Nån overprotective mamma sa att vi ej fick det så det blev stugor istället.. Mindre lyckat om nån frågar mig...


Skolavslutningen i nian, och ja, jag var liiite knubbigare då, speciellt i ansiktet. På bilden har vi även mina kära vänner Maria och Julia :P

DOUGH D.



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha,mina kära vänner Julia och Maria....Elin då?? haha.

Fasiken va vi hade de trevligt förövrigt,saknar nian lite faktiskt men inte att jag låg i feber hela sista veckan och inte kunde va med på allt roligt:P

puss

2009-02-24 @ 08:06:07
Postat av: fredrika

haha hon var ej min kära vän ju?! ;P

2009-02-24 @ 20:22:21
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: J U L i A

HON VAR VISST DIN KÄRA VÄN, KÄRASTE!!!!

2009-02-25 @ 15:34:36
URL: http://juliasbullar.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag håller med Julia,tror hon var de.Hon och så Sara såklart,men de behöver jag väl inte nämna:P??

2009-02-26 @ 16:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0