First day at school

Idag när jag satt på bussen tjuvlyssnade jag lite på en tjej som satt snett framför mig när hon pratade i telefon. Jag snappade upp "JAG GÅR I VÄÄÄÄRLDENS TÖNTIGASTE KLASS", antagligen hade hon börjat skolan idag och insett att inte alla är lika fräcka som hon. Jag minns inte själv första dagen i skolan mer än att jag redan umgicks med några som jag träffat veckan innan för franska sektionen som jag gick i började en vecka tidigare än alla andra klasser på skolan. Men det var väl som i alla andra klasser, vissa sticker ut, anda kanske gömmer sig och kollar läget. Jag vet inte riktigt vad jag försökte få fram mer än att man inte alltid kan vara nöjd med allt och alla. DoughT

Här kommer lite bilder från den allra första veckan:



Promenad med några man hade pratat med dom första dagarna


Ni får ursäkta facet men bilden är hilarious!!!!!!!!!!!!!!!!! Pojkarna hade tryckt in ett brev i mitt skåp.


Vi delade jacka påväg till bokaffären för att köpa block!


första veckan med endast franska sektionen


MINI DOUGHT!!!

Kommentarer
Postat av: fredrika

jaa .. inga bilder på mig, förvånande ! men jag var ju ej med balla gänget från början, det kom ju när du började vara min vän ! ._.

2009-08-24 @ 23:33:10
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: victoria

jag hittade några på dig ifrn slottskogen men jag har för mig att du har sagt att du inte gillar dom bilderna och jag var inte med i slottkogen då så jag la inte upp dom men jooo du var med lite då

2009-08-25 @ 21:15:15
Postat av: Anonym

haha ja det hade du ju rätt i ! ser ju fuckad ut :D

2009-08-25 @ 22:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0