Uppe med tuppen

Idag gick jag upp vid fem eftersom jag och Dough skulle på detdär säkerhetsmötet inför Havets Grand Prix i helgen. Det var ej mycket att hänga i julgranen kan man säga, allt var kaos och vi fick vänta i nästan två timmar på nått papper. Men själva jobbet verkar vara rätt roligt ändå, plus att man antagligen får stå ute i solen. Nu hoppas jag bara att jag får jobba med Dough och ej nån annan, som mannen från idag med foundation över/under skägget som trodde han var viktigast av alla...


Låång väntan i solen vid Frihamnspiren.. Sista bilden visar Doughs och mina skor som är lika dana, bara att mina är dubbelt så stora och aningens vitare...

Trotts att det tog ett tag var jag hemma vid tio igen.. JAg köpte mig en bulle på vägen hem och fikade lite.. Men sen blev jag så trött av att försöka fixa mitt internet som vägrade funka så jag somnade i tre timmar typ.. Sen vaknade jag upp, försökte lite till och gav till sist upp och tog skiten med mig till en Tre-butik... Tydligen så skulle jag ha haft med mig datorn oxå för att killen skulle kunna fixa utan att jag behövde lämna in det.. Så det var bara att knalla hem igen och hämta den och åka ner på stan igen..
Väl hemma åt jag massa god mat och blåbärs- och hallonpaj med vaniljsås, muuums !

Nu ska jag sitta klistrad vid datorn tills jag får mail om när jag ska jobba imorn !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0