Tomas Ledin @ Liseberg 21/8

Sommaren är kort
 
Sensuella Isabella








Här kommer lite smått & gott från Tomas Ledin @ Liseberg för några dagar sedan. Jag och Niklas tog bussen in och mötte upp några på Tyrolen där dom satt och göttade sig och lurade personalen att dom var 12år, haha! Det hade varit begravning tidigare under dagen så när dom berättade hur vackert det var sprutade tårarna på mig, jag är verkligen jättemesig när det kommer till sånt, det minsta lilla och tårarna kan rinna i evigheter..

Efter en stund blev Malin och hennes vänner lite nervösa för att dom skulle missa Ledin så vi skyndade oss iväg men hann spela lite snabbt på hjulen innan vi kom fram. Jag spelade självklart på Chipshjulet (favoriten) i hopp om att vinna en ryggsäck men istället kammar Emma hem 1:a vinst men delar med sig av en påse chirre till förloraren. Sedan var det dags för Ledin och det var nästan pinsamt mysigt att stå där med min mans armar runt om mig och lyssna till smöriga kärlekslåtar. Jag blev jätteförvånad att jag kunde mer än en låt för jag har aldrig lyssnat något på honom men jag antar att man har hört hans låtar lite här och där och har snappat upp en del utan att man har en aning om det.. Efter konserten blev det mer spelande på alla olika spel och Danielsson vann stjärnvinst på Toblerone medan jag förlorade mina 40kr plus 20kronor som Niklas hade sponsrat med, buhu. DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0