The end is not near, it's here

Nu är jag inne på sista avsnittet av Privileged, buhu! Det har verkligen varit ett nöje att titta på serien, mycket rolig och för er som inte har sett den så rekomenderar jag den varmt, freakin' hot. Jag vet inte riktigt om jag hinner se klart den nu för Niklas ringde nyss och frågade ifall jag ville följa med han, Nicklas och Emma mfl. på Liseberg nu ikväll so I'm off soon. Tur att jag har fixat mig under dagen för jag såg ut som en katastrof imorse och det tog sin lilla tid att fixa till..

Med tanke på rubriken så kom jag att tänka på denna låt, Imogen Heap - Speeding cars. Åh vad jag saknar O.C nu, ni ska bara veta hur besatt jag har varit av den serien, jag tror vi har visat våra snygga linnen jag och Dough gjorde i ettan men om inte annat kan jag lägga in en bild på dom imorgon. DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0