Tåget Tomas



Nu är jag hemma igen. Det var lite förvirrande idag när pojken jag passade ropade "Tomas" så fort vi kom innanför dörren. Jag tänkte att han kanske hade skaffat sig en låtsasvän eller skämtade med mig men när vi väl hade lekt med tågbanan ett bra tag såg jag att tåget hade ett ansikte!! Jag fick då upp en bild av några tåg i olika färger som pratar med varann och jag minndes tillbaka då det urdåliga tv-programmet med tåget-tomas och hans vänner visades på tv. Jag struntade i att jag avskydde programmet och när tomas skulle upp för backen ignorerade jag mitt hat mot detta program och uppmanade Tomas att åka upp och ner för backen. DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0