Something old, something blue, something borrowed

Egentligen blir det mest nånting gammalt, för jag tittade egenom mobilen igår och hade en hel del bilder som jag aldrig delat med mig av och mycket som kan vara kul att se tillbaka på ! Så, här kommer lite bilder från det gångna året och lite längre tillbaka. Enjoy !


Juni - juli förra året var vi i New York . Jag handlade mycket till mig själv och andra, såg pridefestivalen och Whitney, vinnaren i Top Model på en billboard eller vad det heter :P

Jag flyttade och dough och jag målade hela mitt rum.

Harald Treug... hur det nu stavas på havets grand prix, jag spelade golf förra sommaren med Jotha*, Andreas och Clara, och en rolig byggnad här i spanien, tydligen jättekänd!

Mitt hår har växt endel med tiden, och gått från krulligt till rakt och sen tillbaka igen.

Jag såg kronprinsessan i Kungälv på nationaldagen förra året, jag smygfotade en kille som spelade spel och lade till egna ljudeffekter vid hållplatsen och Dough provade missledande studentmössgrejer som gav mig en förliten mössa...

Jag rökte vattenpipa rakt ur grejen, jag var på bal, jag var hos doktorn minst fem gånger för allt ifrån påstådd lunginflamation till vägglössbett, jag målade.

Charlie hade blivit stor när jag kom tillbaka från Spanien, en solig vårdag när charlie och jag gick vilse och det tog 2 timmars promenad för att hitta hem igen, en smaskig glass jag åt på min semester hemma i sverige.

Det finns självklart mycket mer än så men det mesta har jag redan bjudit på innan och detta var ju mer än tillräckligt !

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0