Pepphetsmusiken i lurarna

Håller på att ladda ner massa braiga låtar att lyssna på när jag går till och från jobbet eller motionerar, ljudboken tog slut idag. Problemet är bara att jag aldrig vet vad de bra låtarna jag hör på radion eller så heter, men då är det bara att fråna Jotha* han har lyssnat på NRJ minst 5 timmar om dagen i 4 veckor så han vet. Dessa är de som jag peppar till mest med, blir sugen på att gå ut nu bara för att få lyssna och jag tror faktiskt jag ska göra det. Den fösta låten har jag letat efter i flera veckor i denna versionen men alla jag laddat ner har varit en annan version, men så helt plötsligt så låg den där bland de klara låtarna, lycka !

DOUGH D.




Älskar början på denna videon, när hon säger hans namn fel, kul ju, haha

Kommentarer
Postat av: victoria

omen duuuuu, den första låten går väl knappast på radio nu? ASGAMMAL!! :P

2009-08-20 @ 08:48:09
Postat av: fredrika

amen duuuuu det sa jag ej heller.. vet att den är asgammal men har letat efter den aslänge som jag skrev och hittade den ju igår :P

2009-08-20 @ 16:12:45
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: victoria

jaaaja, tänkte bara på att den är omjlig att lyssna på eftersom den är så tjatig, har hört en evighet lixom ;)

2009-08-20 @ 16:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0