Pengaproblem

Idag har det varit en heldag på stan med Niklas. Jag kollade upp hur mycket pengar jag hade precis innan vi åkte så jag kunde planera vad av alla saker jag vill ha som jag kan köpa och aa planera helt enkelt. Tyvärr blev det inte som jag tänkte för det visade sig att jag bara hade NIO kronor på kortet!!!!! Katastrof verkligen, för nån vecka sedan hade jag TRE TUSEN men vart fan har dom tagit vägen? JOO till mitt jympakort såklart, vilket rån som sagt... Trots mitt pengaproblem lyckades jag komma hem med ytterligare två kuddar (från Lagerhouse) och med en mätt mage. Det visade sig att jag hade två hundralappar i plånboken så kuddarna var garanterat ett bra köp eftersom jag la mina sista pengar på dom...

Nu inväntar jag bara min lön från Grand Prix och till mitt kanske kommande jobb som jag fått tackvare Emma! DoughT

Kommentarer
Postat av: WWW.FILIPPALUND.SE

sv: haha jaaaa fast jobbigt också, se sin pojkvän i tv. Gud vet vad vad han kanske hittar på för hyss eller gör i tv ! haha

2009-08-18 @ 19:25:38
URL: http://www.filippalund.se
Postat av: fredrika

haha jaa visst väntar man !? men du läste mailet va?! inte fan får vi nått mer än 500 per dag ! suck...

2009-08-18 @ 21:25:13
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0