Mycket

Ja, var ska jag börja? Antagligen vid bion, Sommaren med Göran, som jag såg med Jotha* i tisdags, har ju ej uppdatrat sedan dess.. Den var helt okej tycker jag, rolig, men hade nog för höga förväntningar.. Det var dock mkt med folk där och vi lyckades spana in en "kändis".. Vet ej vad killen heter men tror han vart med i Ica-reklamen, nån serie och Nyköpings gästabud, den sista är jag säker på...

Efter bion fick jag sms och Sofia undrade om jag hade lust att komma över och leka lite med busfröt på onsdagen, så det gjorde jag hela förmiddagen igår. Hon hade växt som bara den och var brun som aldrig förr efter några veckor i Frankrike.Vi tog en långpromenad i solen ner till Amundön och tittade på hästarna, köpte glass, byggde med lego och lite mer av det vanliga. Skoj var det alla fall och jag tror jag ska tillbaka nån gång innan jag återvänder till España.
 
Nästa anledning till att jag ej hunnit blogga är att jag bara hann hem och vända efter barnpassningen innan jag skulle ut till emma. Där hade vi fyra flickor en väldigt trevlig kväll med massa go mat, massa go dricka, massa goda nya chips och dipp, ölspel, jag har aldrig och intim-kortspel. Hoppas vi hinner med en till sån kväll nästa vecka, men vi ska ju trotts allt på lisse oxå så kanske blir lite tight!

Här kommer några bilder från gårdagskvällen:

DOUGH D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0