Min dag i bilder - Lidköping


Barnen hade kladdat lite på kaklet


Dom hade tre olika tävlingsgrenar, högst cylider, vidast skål och forma själv till temat "rock&roll"


Jag och pappa hade dragit fram en bänk till oss för alla var tvungna att hämta sin egna, plötsligt tycker damen att vi kan dela med oss av våran bänk, suck.






två vita koppar och två blåa koppar till mig!

Efter många om och men åkte vi tillslut till Lidköping imorse, eller imorse kan man väl inte kalla det när klockan är 11? Don't know don't care. Jag fick pressa som bara den här hemma så vi skulle komma iväg eftersom dom andra tyckte det var onödigt att åka dit eftersom vi bara skulle ha ca 1 timma på oss när vi väl kom fram. Men vi åkte till slut som sagt och det blev en lyckad dag! Vi körde till ett evenemang som är varje år vid rörstrand i Lidköping, vi brukar åka dit en gång/år för att köpa kaffe & bulle för då får man en kopp på köpet och så finns det en massa grejer att kolla på, typ keramik osv. Men iår var det absolut inget att hänga i granen så vi kommer nog inte åka nästa år, bara ifall vi ska köpa något i butiken..  Vi fick med oss några skålar från Höganäs, glas från iittala och farmor köpte 4 koppar temuggar så jag har åtta stycken. Sedan åkte vi hem till farfar som hade grillat kött och lite korv till oss. DoughT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0