Liseberg eller ej?

Det verkar som om några högre makter ej vill att vi ska få gp på lisse med emma denna sommaren, alltid är det nått som kommer i vägen, denna gången är det vädret... Snabba bergochdalbanor och spöregn är väl kanske ej den bästa kombinationen, men jag ska be till vädergudarna att det blir bättre för jag känner suget !

Nått annat jag känner suget efter ljust nu är en stor kopp varm choklad med massa grädde, vispade lite för mkt till gårdagens vofflor så det passar ju sig utmärkt.

Nu är det nästan bara tre dagar tills jag åker tillbaka till España.. Jag har ej lika mycket ångest som förra gången men det har varit så mysigt och lungt här hemma att det ändå känns jobbigt. Nu vet jag ju alla fall att jag trivs där, men vill ju ändå ej åka från alla här :/ Folk får ta och ta sig i kragen och komma och hälsa på faktiskt tycker jag, inte bara säga att de ska !

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0