Klippt !

Yes, nu har jag äntligen klippt mig och det var minst sagt efterlängtat ! Varje dag ar jag granskat mina toppar som bara blev mer delade och delade varje gång man kollade på dem. Så slitet som mitt hår var innan har det aldrig innan varit, å andra sidan har det heller aldrig varit så långt... Men nu gick jag alltså till frissan och klippte av mer än ett par cm alla fall. Känns lite bättre men ska kämpa för att få det ännu lite längre denna gången.. Mycket inpackningar och skit kommer krävas! 
 Det roliga var att vi, jag och mamma, gick till nån liten skit salong som hade dropp in men det kostade bara 160 kr !! Det passade oss perfa eftersom vi bara skulle toppa lite och jag behöver vara lite mer sparsam med mina pengar...

Ikväll blir det Sommaren med Göran med Jonathan, men först blir det lite fika !

DOUGH D.


Igår tyckte jag det var dags att fixa naglarna lite så jag letade fram nagellacken som mamma tagit med från mormor och försökte fixa en liten fransk manikyr !

Kommentarer
Postat av: victoria

snyggt blev det ju också!!

2009-08-04 @ 18:07:33
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0