I'm home for a while

Nu är jag hemma igen, men mer om det senare och då visar jag också upp vad jag köpte på stan! Inget att skryta med direkt men något fick jag med mig hem iaf. Eftersom ingen svarade i telefon här hemma fick jag åka hela vägen hem för att slippa gå heela vägen till chilli fram och tillbaka och sedan åka hem med buss så jag åker in med mamma nu. Kanske är det bäst att ta några kort på mitt rum så jag vet vilka kuddar som kommer matcha, jag brukar ju inte vara där särskillt mycket så man glömmer ju, haha. DoughT

FÖRRESTEN, VART HAR DOUGHD TAGIT VÄGEN???? INGEN SOM VET INGEN SOM VET...

Kommentarer
Postat av: fredrika

haha bra fråga !! anledningen till att jag ej skrivit mkt är ju att jag ej gjort nått.. bara legat inne med mamma och kollat Tyra Banks Show, top model, Top designer och allt annat skoj som går om dagarna på tv, haha !

2009-08-04 @ 16:45:59
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0