I call myself a pop-artist

Inte riktigt, men nu är alla fall väggarna lite färggrannare ! feels like home ^^
 


Min favvo är den nere i högra hörnet. Den hittade jag i den asballa popkonst boken jag fick av Jonathan för två jular sen tror jag.. De andra bilderna har jag oftast hittat på internet och sedan målat.


Dessa två bilder gjorde jag till Jonathan i julklapp förra året, när han hade sin lilla Batman period ;) Mina sista bilder hittills, har ej med mig färgerna eller papprena hit men brukar få upp suget sådär innan jul på att måla så mamma kanske får ta med det när hon kommer i höst :)

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: Elin

gillar sko och ned på nedersta radern i mitten ! :)

2009-08-17 @ 07:26:44
URL: http://ewidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0