GUESS WHO

Innan:


Efter:

Här är resultatet av min toning. Batterierna på min kamera var slut så först blev det en dålig bild med mobilen och sedan en med pappas kamera som gör bilderna väldigt rödaktiga, iaf bruna färger ser jag nu... det blev väl helt okej tycker jag, lite väl ljust i topparna men det gör väl att det hela ser ganska så naturligt och slitet ut, jag vet inte men jag är nöjd. Ni kan också ser vad svampbob hade med saken att göra, han har hängt med hem från Sunny Beach för nåt år sedan och fick äntligen komma till användning nu som min hårfärgnings-tröja! DoughT


Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

snyggt! vilken toning använde du?

har köpt färg med mig hem.. får se hur det blir... haha

eller färg..

2009-08-30 @ 19:37:57
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0