Gonatt från femte hjulet

Ja, nu är det dags att sova efter en mkt lång dag. Kom hem från lisse för en timma sen kanske, fått i mig en till bit paj. Det var mycket trevligt måste jag säga, trotts att jag var där med två par; Julia och nirre och Clara och andreas. De var alla fall snälla nog att ej låta mig åka ensam hela tiden.
 Jag hade ej varit där på två år nu så det pirrade riktigt gott i magen vid alla attraktioer. Vid den första, Lisebergsbanan så märkte jag i backen upp att jag hade mobilen i fickan på mina shorts, inte så bra, men tänkte att det nog ej gjorde så mkt.. Nästa gång jag kände efter var den borta, alltså mitt under åkturen. Jag hittade den som tur var bakom ryggen och hann fånga den innan det var försent.
Nu har jag rejält ont i halsen efter allt skrik och måste verkligen sova eftersom jag ska jobba vid Oscar II fort imorn med Dough vid kvart i åtta ! Inte har jag nån aning om var det ligger alla fall, men den roligaste uppgiften gick till oss alla fall - stå i kassan. Slapp alla fall leda trafiken och sånt tråkigt !

God natt, DOUGH D. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dough D lägg upp bilderna ( L )

2009-08-08 @ 12:21:26
URL: http://csf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0