Godmorgon

Igår gjordes ett smart drag. Eftersom vi tog bussen in till Liseberg igår så var Niklas bil hemma hos mig och efter Liseberg åkte vi hem till Niklas och sov och tummade på att vi skulle gå en promenad hem till mig dagen efter. Imorse vaknade jag för jag kände mig någonlunda pigg men det var kolsvart ute så jag trodde att det fortfarande var kväll men när jag tittade på klockan visade det sig att klockan var 11 och det var mörkt bara för det regnade som fasiken utanför. Hur sjutton ska jag komma hem tänkte jag men det var bara att ta på nig Niklas mjukis som släpar i marken + hans skidjacka för att vi inte hittade ett paraply och gå hem. Så nu är jag hemma och försöker få upp värmen men ska ta en snabbdusch och sedan åka iväg och träffa Ida & kajsa.

Om jag inte hinner uppdatera mera idag ( men jag tror jag hinner slänga in bilderna från igår) så är det för att ja ikväll ska till Nivå för Michel har sin födelsedagsfest där och tur för mig är "frun L" också medbjuden. DoughT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0