Sv. Au Pair

"God kväll Fredrika   Vi har under ett par dagar närmare utvärderat de ansökningar vi har mottagit och kan med glädje meddela Dig att Du är en av de få som vi skulle vilja lära känna bättre. Du har verkligen övertygat oss med Ditt personliga brev, Dina erfarenheter med släktens barn och arbete som barnflicka i Sverige"

IIIIWWWHH!! Fick svar på det au-pair jobbet jag har sökt i spanien i höst !! Asglad är jag, hoppas verkligen jag får det !! Jag kanske ska ner dit i maj och provjobba i två veckor ! ÅÅÅÅÅ jag är så glaaaad ! :D

DOUGH D.

Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

åååh va kul! :d grattis

2009-04-05 @ 00:00:12
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0