Studentklänning

Nu är den ÄNTLIGEN inhandlad, efter många om och men. Hade ställt klockan imorse så jag skulle vara där precis när butiken öppnade, de hade nämligen bara EN enda kvar ! Jag var där igår oxå men då hann jag ej prova för de stängde precis. Så knallade jag till nästa affär, den är från Sisters alltså, så var den helt slut där. Jag deppade ihop och trodde att jag ej skulle få min kära studentklänning som jag har gått och sucktat efter så länge. Det var nämligen så att den som fanns kvar i den första butiken var en 34:a och jag hade provat och tänkt mig en 36:a innan. Men så åkte jag då dit imorse och den satt som ett smäck ! Jag tror iofs tyvärr att många kommer ha lika dan eftersom man har fått reklam om den och den har sålt slut överallt. Men det skiter jag i, den är verkligen som gjord för mig. Älskar den, speciellt för rosetten. Allt med rosetter faller jag pladask för. Men alla fall så kan jag ju nu visa bild eftersom jag redan köpt och den är slut nästan över allt.

DOUGH D.


Orkade ej hämta kameran så det fick bli en dålig mobilbild... Man ser en glimt av balklänningen där till vänster oxå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0