Sticky

Det senaste dygnet sammanfattas ganska bra med det ordet - sticky. Det var som Dough nämner nedan dit vi gick igår... Men allt annat var oxå sticky kan man säga - man fastnade på golvet för det var så mkt dricka, luggen fastnade i pannan för det var så varmt, kläderna fastnade på kroppen på folk för de var så svettiga.. Vissa pojkar hängde efter som klister.. Och sen idag då - dagen efter slasket för mig, det var minst sagt sticky.. Massa kladd överallt. Men det är undanröjt nu alla fall, känns skönt.
Till skillnad från Dough skulle jag nog ej ge det 4/5 toasters på grund av det som jag nämner innan. Jag har sån klaustrofobi och hatar att bli inklämd i trånga ytor och ej få luft. Speciellt om det är i en trappa eller nått sånt. Okej om det är på dansgolvet, men om man bara vill därifrån snabbt pallar jag ej sån trängsel och knök. Fick tala med mig själv i huvet för att ej få värsta panikanfallet typ :P inte ofta man gör det lixom. Men jag skulle nog ändå ge själva stället en 3/5 toastar eftersom man märkte att det kunde vara mkt bätter om det ej var så mkt folk.. Ett STORT FETT MINUS får de dock för de tog Doughs och min lilla tub med Absolut Rasberry ! FY!

Innan var vi ju som sagt hos mig, Sabine fyllde nitton och det skulle ju firas. Vi spelade lite GH och Intim...Det blev ej så många bilder därifrån, inga alls snarare.. Så bjuder på de få jag klickade innan!

DOUGH D.



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0