New York City

New York har alltid vart den staden i världen jag fascineras mest av, alla har en sån stad, många har Paris tillexempel. Men NY är min sån. Jag har alltid velat åka dit och nu när jag har vart där vill jag bara bo där föralltid typ. Tittar på hur många serier som hellst därifrån och blir bara mer sugen hela tiden.
I sommras var jag där med la familia. 8 dagar i Juni/juli och det var kokhet, man behövde bara gå utanför hotellportarna så kände man klibbigheten komma smygande. Men det var alla fall hur skoj som hellst, kolla lite bilder nyss och längtar tillbaka. Tänkte bjuda på några här. Min kamera var dock trasig så jag använde mobilen och snor några av mammas bilder nu.

DOUGH D.

  
Utsikten från hotellet, the naked cowboy och times square och mitt lilla huvud längst fram i bussen


Jag i Central Park med mina nya skor, nya favvoshortsen och massa Ralph Lauren påsar

  
Pride-parad, la familia @ Hard Rock Café och Dylan's Candy Store


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0