Kulturdagarna är invigna

Idag invigdes kulturdagarna på Schillerska och få bilder togs även fast jag och DoughD var där redan kl 10 på morgonen. Det var alltså the day idag, då vi skulle sjunga på kinesiska och det gick åt helvete andra gången tycker jag. Första uppträdandet gick helt okej men till det andra hade massa gått och vi stod där bara vi två, kändes det som iaf.. Annars är jag nöjd över att vi som var med fick coca cola och gifflar. Vi tyckte vi kunde ta så mycket vi ville , men jag antar att man ej fick det, haha! det var såklart inte bara kenesisk sång idag utan också, tango-uppvisning, rytmisk gymnastik/dans, folkmusik, orientalisk dans, kenesisk dans och teater.




DoughT

Kommentarer
Postat av: fredrika

asså dough den bilden var fan ful på en vanlig dag, men på min födelsedag och allt ! :(



2009-04-28 @ 22:42:12
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: fredrika

det var bättre :D

2009-04-29 @ 16:30:59
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: rocky

Haha nej varför tog du bort den? var ju så söt;)

2009-04-29 @ 17:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0