Jag borde sova

Idag när det är fint väder skippar jag sista dagen på kulturdagarna och modevisningen jag ville se på, men jag gör det för att gott endamål - att jag blir brun och nöjd.  Med tanke på att jag kom hem kl 6 imorse är det strongt av mig att vara vaken redan nu! DoughT

upt.
Jag tänkte snbbt bara slänga in en bild på min otroligt snygga sol-tröja! Den används till lite allt möjligt som att skydda ansiket, som solhatt, att torka svetten med och till att drömma sig bort till varma vatten... Jag slänger också in lite bilder ifall ni undrar varför jag möjligtvis köpte denna fula tröja!? Det var nämnligen fest med temat töntar som jag var på för länge sedan. Tur att jag kan använda tröjan till något iaf. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0