Fest @ Berg 211

Igår var det som sagt Revyfest som om jag har fattat det rätt min vän Simon och hans kompisar som hade ordnat det. Dom hade alltså hyrt värsta fräscha lokalen bredvid Area 51 som ligger vid Bellevu och på kvällen skulle några band spela. Vi förfestade lite hemma hos idag och jag fick slurpa i mig mina äckliga päroncider men det var massa andra spännande drycker flickorna hade köpt på Mallis så det var kanon! Dock innan vi begav oss till Ida tyckte jag mig se två transor på redbergsplatsen och sa det till en pojke som var med oss, tydligen kände han dom, och det var inga pojkar! HAHA. Riktigt pinsamt.

Självklart var det trevligt att träffa flickorna men festen var ingen höjdare direkt. Visst det var jättemycket folk och någonlunda bra musik ifall man bortser från att var tredje låt var Botten Anna och att mer än hälften som var där var födda -93. Inte för att det spelar så värst stor roll, men det gjorde det faktist sämre.. Synd att det inte blev donken som vi hade tänkt oss men jag fick ju som sagt käka lite pommes till frukost! Själva festen får 2/5 toasters
DoughT

       
       

Kommentarer
Postat av: klara

HAHA alex min!:)

2009-04-22 @ 14:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0