Early morning

Nu ska jag iväg och jobba, börjar elva.. Det är tidigt på en söndagmorgon om man haft för sig saker dagen innan.

Igår åkte Dough och jag alla fall till Emma, hon hämtade upp oss sen åkte vi och handlade massa god mat. Efter det åt vi och kolla Robinsson, fixade oss och sen kom Dough's pojke och hämtade oss. Vi¨åkte till nån pojke och satt där på hans uteplats och lyssnade på lite halvdan musik om jag får lov att säga det själv, vilket jag får. Sen vara bara att hoppa in i bilen igen och åka till nån fest. Där var det lite tveksamt oxå eftersom vi hade kommit så mkt efter de andra och inte verkade känna så många :P
Kvällens joke var att Daniel hade gått upp och funnit en tjej däckad i sängen och lagt dit massa böcker så det såg ut som om hon hade läst innan hon somnade typ.. Lagom omtyckt.

Nu måste jag springa iväg till bussen. Buhu orkar ej jobba idag men vad gör man inte för lite casch !

DOUGH D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0