Bara så att ni vet...

...Så var Jonathan den bästa pojken man kunde få och jag har aldrig varit så lycklig som när jag var med honom. Därför är vi nu oxå vänner, jag vill ej att han inte ska finnas i mitt liv längre bara för att vi ej är tillsammans. Vi har jättekul ihop och förstår varandra jättebra. Vi har samma humor och kan lita på varandra till 100 %. Så känner alla fall jag. Jag kommer älska honom resten av mitt liv, inte bara för att han var min första kärlek utan för att han är en underbar människa. Så! nu vet ni.. om nån trodde nått annat !

Nu ska jag göra nått busigt.... lägga ut en bild som han är med på vilket är heeelt förbjudet. Detta är ett undantag tycker jag ! ^^

DOUGH D.


Jag som lyckligast, i Köpenhamn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0