When she was 22 the future looked bright


Brukar verkligen ej gilla Lily Allen men denna låten är ju hur skön som hellst !

Anyway, här sitter jag när jag egentligen borde ha spanskalektion men det är ej så att jag skolkar första lektionen, snarare att läraren gör det. Eller aa hon är tydligen sjuk tills på måndag så... Jag släpade med mig tunga lexikonet i onödan.
Annars har det varit en bra dag, jag peppar för lönen imorn och helgen sen. Dock ska jag ej spendera lönen denna gången utan spara spara till alla mina besök så jag oxå kan shoppa (Y)
Ines och jag var och gungade för första gången idag i nån slags bebisgunga, det avr uppskattat. Sen har vi även bevitnat en spybomb av nått slag, när jag skulle ta upp sötan ur vagnen exploderade hon typ. Sprutade mjölk över hela vagnen och över väskorna som hängde och allt. Jag klarade mig men ändå, lite underligt var all power kom ifrån :P Fick även ett brev på posten från mamma men kunde ej hämta ut det igda eftrsom posten hade stängt, nått mer att se fram emot tills imorn.

Nu ska jag äntligen äntligen äntligen kolla nya avsnitten av The Hills och The City !!! :D sjukt nöjd är jag, dessutom väntar 90210 därefter så kanske tur att det ej blev nån spanska....

DOUGH D.


Haha älskar bilden i mitten, glaadheeest är hon ju ^^


Kommentarer
Postat av: Mor Lisa

Buenas tardes!



Como estas? Hoy hace buen tiempo. Hasta pronto!

Buenas noches <3 Madre Lisa



2009-09-30 @ 22:00:20
Postat av: fredrika

hola madre, buenos noches ! ;)



Estoy bien gracias, tengo un poco hambre, pero está un poco tarde para comer, no? :P

Y tu?

Si hoy hizo muy bien tiempo aquí tambien :)



Di hola a la familia!



besitos <3

2009-09-30 @ 22:23:44
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0