Varma välkomnanden

Dagen igår var låååång, ca 6-7 timmar på flygplatsen efter att ha sovit fyra timmar osv. Massa roliga saker hände, eller de var antagligen ej roliga bara att jag och elena antagligen var så trötta att det blev roligt. Därför orkar jag ej berätta och riskera att ha dålig humor :P

När vi äntligen landat i Valladolid dit vi flög fick vi vänta ett pra tag på bagaget men när det väl kom hände en av de roliga sakerna som jag kan dela med mig av. Två delar av vagnen kom in med en sån fart att det flög av bandet och in innanför så elena fick sätta sig på bandet för att nå över och sen åka med en bra bit innan hon kom av, två ggr. För mig var det väldigt kul just då alla fall.
När vi kom ut var hasse där och väntade på oss och var nöjd som aldrig innan. Inte nog med det så hade han packat med sig en stor kylväska med massa kvällsmat till mig och elena, chokladmüssli och mjölk, och massa melon till mig :D

Imorse när jag gick ut på balkongen fick jag även se detta: 



Javi hade googlat alla ord till svenska oxå, snällt ^^

Dessutom skickade hasse ett sms imorse att jag ej behövde göra nått förutom att vara med ines och när hon sov kunde jag oxå göra det. Problemet var bara att jag såg smset en kvart innan jag slutade och då hade jag redan gjort massa ju. Men måste erkänna att jag oxå hade vilat lite, på eget initiativ när ines gjorde :P

DOUGH D.


Kommentarer
Postat av: Mor Lisa

Hej mitt hjärta!



Skönt att du är "hemma" o mår bra. Verkligen kvalitativ sopsortering...Du har så go lägenhetskompis! Puss Mor =)

2009-09-15 @ 17:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0