Varända själ vill va en lirarkatt


Dagens låt finns med på barnskivan vi har i bilen när ines och jag åker till bodegan varje dag och är min favvo på just den skivan. Själv föredrar jag versionen på skivan, det är lite mer fart i den men men. Aristocats såg man ju när man va liten oxå så det är ju skoj!

För övrigt har dagen gått snabbt, kom precis hem. Jag förljde med och handlade efter jobbet och gjorde sen pankisar hemma hos dem. Nu har jag en låda i kylen och en i frysen här om jag skulle bli sugen! Eller ja, den i kylen kommer la antagligen ta slut redan ikväll eftersom magen kurrar som aldrig förr men.
Roligt att när jag lyssande på radion medan jag fixade med pannkakorna kom hela tre svenska låtar ! Big big girl, nån med ace of base och en med abba ! haha kul tyckte jag

Värmen verkar förövrigt vara tillbaka oxå, runt 30 grader såg jag förut vilket är lite jobbigt eftersom det är 15 på morgonen när jag går till jobbet. För kallt för shorts då men för varmt för jeans nu.. Får la bli leggings då eller, kompromiss?

Nu ska jag äta upp resten av äppelpajen och kolla dagens top model!

DOUGH D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0