This time baby I'll be bulletproof

Eftersom jag alltid fastnar för rader i låtar som jag gillar extra mycket och har en lite känsla för låttexter sådär så har jag bestämt mig för att jag ska börja med nått nytt här i bloggen. Varje dag ska minst ett inlägg ha en rubrik som är en liten textrad ur en låt. Sen kommer jag antagligen lägga ut låtarna oxå eftersom jag bara kommer ha rader ur bra låtar ;) Kan dock inte lova att alla låtar blir nya och fräscha, speciellt eftersom jag känner mig helt efter här på musikfronten i spanien, men oxä för att jag gillar att digga gamla gamla låtar oxå.

Dagens var mer som ett exempel eftersom jag redan skrivit endel men valde den eftersom jag känner att efter denna resan där allt som har kunnat gå fel på resor har gjort det, vi har alla varit sjuka, jag har jobbat 10 dagar i rad utan ledighet och ska jobba denna veckan oxå, osv osv - kommer göra mig bulletproof lixom ! inget framöver kommer nånsin vara omöjligt ! :D haha

DOUGH D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0