Saying that I'd look better if I was thinner, don't you know you should love me for my inner

På hela dagen idag så har EN ynka person lagt märke till att jag färgade håret - elena, och jag berättade för henne igårkväll att jag skulle göra det annars skulle hon ej heller märkt nått säkert... Hon tyckte det knappt syndes, men hasse var ju ännu värre för han sa ingenting ! Inte heller nån här hemma eller på elenas jobb. Antagligen tyckte de väl att det var så fult att de ej vågade säga nått eller så märkte de helt enkelt inte, vilket skulle vara otroligt för jag tycker skillnaden är stor. Avgör själva:

Hur kan man inte se skillnad på pissoranget och chocolat? hee, jag är nöjd alla fall, viktigaste !


Kommentarer
Postat av: victoria

vi har ju nästan samma fäääärg fast jag har mörkare, men samma typ eeh skriftning i rött. :s

2009-09-18 @ 09:55:49
URL: http://doughs.blogg.se/
Postat av: fredrika

men menar du den nya? för jag kolla din bild nyss men tycker ej det är sååå mörkt.. men jag gillar, bådas ! :D

2009-09-18 @ 11:58:49
URL: http://doughs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0