Photobooth

Äntligen fredag! eller ja veckan har gått väldigt snabbt men alltid skönt med helg. Detta betyder ju nu att vi ska åka till tyskland imorn oxå! Har ej packat än men ska börja aldreles strax. 10 dagar ska vi vara borta nu tror jag, kommer hem lite tidigare.
Trött som få har jag varit idag eftersom jag jobbade igårkväll oxå.. Dessutom har det varit grått och molningt och bara 21 grader. Men kan vara skönt med lite svala vindar då och då oxå !
Fick ta och knalla iväg till ett litet fotobås idag för när vi är borta ska hasse anmälsa oss till kuresrna om vi nu kommer in och då behöver man småfoton. Helt oförberädd var jag oxå eftersom jag ej tänkte på det imorse och nu för tiden sminkar jag mig ej i veckorna för att få typ 2 min extra att sova men :P

Imorn innan vi åker ska vi oxå ta en sväng förbi IKEA i Bilbao !! Skoj ska det bli och mkt svensk mat ska jag köpa med mig ! eller aa med hasse, han får ju ta med hem igen..

Hoppas det finns internet på hotellen, men lär det nog göra för här ska det bo lyxigt !

DOUGH D.


Slänger in en passande låt oxå, av en av favvogrupperna - Death Cab For Cutie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0